مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 01:552021-04-11ورزشي

5+1 استقلالی با سابقه گلزنی در آسیا/ مطهری بهترین گلزن آبی ها


5 به علاوه یک بازیکن فعلی تیم فوتبال استقلال تجربه گلزنی در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا را دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تیم فوتبال استقلال یکی از چهار تیم ایرانی حاضر در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا که در گروه سوم این مسابقات همراه با الاهلی عربستان، الدحیل قطر و الشرطه عراق قرار دارد، روز گذشته با 27 بازیکن راهی عربستان شد تا برای حضور در این رقابتها آماده شود.

از بین بازیکنان کنونی استقلال، تعداد زیادی از آنها سابقه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دارند اما تعداد نفراتی که در آسیا گلزنی کرده اند، زیاد نیست.

ارسلان مطهری، شیخ دیاباته، مهدی قایدی، وریا غفوری و فرشید اسماعیلی 5 استقلالی هستند که در سنوات گذشته با پیراهن استقلال در آسیا گلزنی کرده اند که البته به این جمع می توان محمد دانشگر را اضافه کرد که با صلاحدید فرهاد مجیدی علیرغم اینکه نامش در لیست آبی پوشان بود، از سفر به عربستان باز ماند.

ارسلان مطهری مهاجم آبی پوشان که نسبت به دیگر مهاجمان این تیم از سابقه کمتری برخوردار است 2 گل در لیگ قهرمانان و 3 گل در دیدارهای پلی آف این مسابقات به ثمر رسانده تا با 5 گل آسیایی، بهترین گلزن کنونی این تیم در آسیا باشد و شیخ دیاباته هم با یک گل در مرحله گروهی و 3 گل در دیدارهای پلی آف و مجمع 4 گل، بعد از مطهری در رده بعدی قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5+1 استقلالی با سابقه گلزنی در آسیا/ مطهری بهترین گلزن آبی ها

5+1 استقلالی با سابقه گلزنی در آسیا/ مطهری بهترین گلزن آبی ها