مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 20:452021-04-11دانش

جایگزین شدن سیستم تماس دانش بنیان بومی در پروژه 2020 شرکت مخابرات


گروهی از محققان یکی از شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با طراحی و پیاده سازی پلتفرم مرکز تماس، توانستند این پلتفرم را جایگزین نمونه های خارجی در کشور کنند که در ادارات و سازمان ها از آنها استفاده می شود.

- گروهی از محققان یکی از شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با طراحی و پیاده سازی پلتفرم مرکز تماس، توانستند این پلتفرم را جایگزین نمونه های خارجی در کشور کنند که در ادارات و سازمان ها از آنها استفاده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، iWin رویکرد یکی از شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک فناوری دانشگاه تهران است و بر پایه این شعار توانسته است بر اساس نیاز به توسعه ارتباطات فراگیر، مرکز تماس را پیاده سازی کند.

این سامانه قابلیت مدیریت مرکز ارتباط و نیز انجام خدمات میزبانی و پاسخگویی 24 ساعته در هفت روز هفته را به صورت تخصصی دارد.

رسیدگی به شکایات و انتقادات ، ثبت در سامانه تیکتینک و CRM ، انجام عملیات رزرواسیون ، ورود و پالایش اطلاعات و داده کاوی ، امکان صحت سنجی اطلاعات ، امکان ورود و پالایش اطلاعات ، اجرای کمپین تکمیل و رفع نقص اطلاعات مشتریان ، پاسخگویی به کلیه پیام های متنی اعم از ایمیل و کامنت برخی از ویژگی های این پلتفرم به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگزین شدن سیستم تماس دانش بنیان بومی در پروژه 2020 شرکت مخابرات

جایگزین شدن سیستم تماس دانش بنیان بومی در پروژه 2020 شرکت مخابرات