مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 20:002021-04-11سياسي

کره ای ها به دنبال حفظ بازار و روابط خود با ایران هستند


یک کارشناس مسائل بین الملل خاطرنشان کرد: با توجه به جایگاه ایران در منطقه و مساله رفع تحریم ها، کره به دنبال حفظ بازار خود و افزایش توسعه روابط تجاری اقتصادی با ایران است تا سرمایه گذاری مطمئنی داشته باشد.

- یک کارشناس مسائل بین الملل خاطرنشان کرد: با توجه به جایگاه ایران در منطقه و مساله رفع تحریم ها، کره به دنبال حفظ بازار خود و افزایش توسعه روابط تجاری اقتصادی با ایران است تا سرمایه گذاری مطمئنی داشته باشد.

حجت الاسلام حسین سبحانی نیا در گفت وگو با ایسنا با اشاره به سفر نخست وزیر کره جنوبی به تهران، اظهار کرد: انجام چنین سفری در این مقطع در جای خود قابل تامل است، اما از طرفی نقش جمهوری اسلامی ایران در منطقه نقش مهمی است و جایگاهی که کشور ما از نظر ارتباط با اروپا، آسیا و دیگر کشورهای مختلف دارد می طلبد تا کشورهایی مانند کره جنوبی که همواره به دنبال بازار و توسعه روابط تجاری و اقتصادی هستند به دنبال این باشند تا با کشوری مانند ایران روابط متعادلی برقرار کند.

وی خاطر نشان کرد: البته به دلایل تحریم ها و شرایطی که دولت ترامپ ایجاد کرده بود برخی از شرکت های بزرگ کره ای بساط شان را از ایران جمع کردند و جای خودشان را به شرکت های دیگری واگذار کردند و از این جهت بازار ایران را از دست دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کره ای ها به دنبال حفظ بازار و روابط خود با ایران هستند

کره ای ها به دنبال حفظ بازار و روابط خود با ایران هستند