مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 19:252021-04-11بين الملل

نتانیاهو: مقابله با ایرانِ هسته ای وظیفه بزرگ ماست


نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مراسمی با حضور مقامات نظامی و اطلاعاتی این رژیم تاکید کرد که مقابله با ایران هسته ای وظیفه بزرگ این رژیم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی یک شنبه شب به وقت تهران تاکید کرد که مقابله با ایران هسته ای بزرگترین کار این رژیم است.

براساس گزارش یدیعوت آحارونوت، نتانیاهو در یک مراسم با حضور مقامات ارتش و مقامات اطلاعاتی این رژیم به مناسبت هفتادوسومین سالگرد تاسیس رژیم جعلی اسراییل سخنرانی کرده است.

وی افزود: نبرد علیه ایران و نیروهای نیابتی این کشور و غیرهسته ای شدن آن یک کار بزرگ است؛ اما شرایط امروز به این معنی نیست که فردا نیست همین شرایط خواهد بود.

  بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز در اظهاراتی گفت که ارتش این رژیم به تقویت خود برای مقابله با هر تهدید علیه دولت یهودی ادامه خواهد داد.

  وی مدعی شد: در آینده نزدیک ما با تهدیدات و چالشهای گوناگونی مواجه هستیم، در جنگ با ویروس کرونا که مشخص نیست چه چیزی پیش خواهد آمد و همچنین علیه ایران که در حال سنگربندی است و یک تهدید برای اسراییل و جهان است.

 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو: مقابله با ایرانِ هسته ای وظیفه بزرگ ماست

نتانیاهو: مقابله با ایرانِ هسته ای وظیفه بزرگ ماست