مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 19:202021-04-11سياسي

اکثر جمهوری خواهان انتخابات سال 2020 را غیرقانونی می دانند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بر اساس یک نظرسنجی که بطور مشترک توسط رویترز و موسسه ایپسوس صورت پذیرفت مشخص کرد که 55 درصد جمهوری خواهان پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 آمریکا را در نتیجه تقلب در انتخابات یا رأی گیری غیرقانونی می دانند.

- یک نظرسنجی جدید نشان می دهد که اکثریت قریب به اتفاق جمهوری خواهان پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 آمریکا را نتیجه رأی گیری غیرقانونی یا تقلب در انتخابات می دانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، بر اساس یک نظرسنجی که بطور مشترک توسط رویترز و موسسه ایپسوس صورت پذیرفت مشخص کرد که 55 درصد جمهوری خواهان پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 آمریکا را در نتیجه تقلب در انتخابات یا رأی گیری غیرقانونی می دانند.

علاوه بر این، 60 درصد جمهوری خواهان با یکدیگر در مورد دزدیده شدن انتخابات از دونالد ترامپ جمهوریخواه، اتفاق نظر دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسی ان ان ، این نظرسنجی جدیدترین موردی است که نشان می دهد جمهوری خواهان به اشتباه فکر می کنند که انتخابات سال 2020 قانونی نبوده است.

جمهوری خواهان قانون گزاران را در سطح ایالتی تحت فشار قرار داده اند که فرایند رأی گیری حداقل تا حدی دشوارتر از انتخابات 2020 شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکثر جمهوری خواهان انتخابات سال 2020 را غیرقانونی می دانند

اکثر جمهوری خواهان انتخابات سال 2020 را غیرقانونی می دانند