مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 19:102021-04-11سياسي

بخش مرکزی خاش در شمار بالاترین آمار ثبت نام داوطلبان شورایی استان قرار گرفت


بخشدار مرکزی خاش سیستان و بلوچستان گفت: بخش مرکزی خاش در بازه زمانی 16 فروردین لغایت 22 فروردین ماه از مهلت قانونی ثبت نام از داوطلبان عضویت شوراهای روستایی در میان مناطق دیگر استان توانسته جایگاه بالایی را از این منظر کسب کند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان بخشدار مرکزی خاش سیستان و بلوچستان گفت: بخش مرکزی خاش در بازه زمانی 16 فروردین لغایت 22 فروردین ماه از مهلت قانونی ثبت نام از داوطلبان عضویت شوراهای روستایی در میان مناطق دیگر استان توانسته جایگاه بالایی را از این منظر کسب کند.

عیدمحمد قلندرزهی در گفت و گو با ایسنا افزود: تا این لحظه از ثبت نام داوطلبان شورای روستایی ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا 783 نفر ثبت نامی داشته ایم که کار ثبت نام 781 نفر برای دستیابی به 132 کرسی شورایی نهایی شده است.

وی اظهار داشت: دو شورای روستایی ناصری و اکبرآباد پنج نفره و 130 شورای دیگر سه نفره هستند.

قلندرزهی بیان کرد: 551 داوطلب که 70 درصد از داوطلبان هستند در ستاد انتخابات بخشداری نام نویسی کرده اند و 125 نفر در دفاتر پیشخوان دولت، 68 نفر از طریق دسکتاپ خانگی و 37 نفر از راه سامانه موبایلی انتخابات ثبت نام کرده اند.

بخشدار مرکزی خاش ادامه داد: به صورت 100 درصدی برای تشکیل شورای روستایی حاجی آباد سنگان این بخش بانوان نام نویسی کرده اند و در چند روست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش مرکزی خاش در شمار بالاترین آمار ثبت نام داوطلبان شورایی استان قرار گرفت

بخش مرکزی خاش در شمار بالاترین آمار ثبت نام داوطلبان شورایی استان قرار گرفت