مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 18:552021-04-11پزشكي

جلالی: اوضاع بدتر از قرمز و به سیاه نزدیک است/ بسیاری از مردم آبی فکر می کنند


در پیک چهارم کرونا اوضاع بدتر از قرمز و به سیاه نزدیک است ولی دل و دماغ بسیاری از مردم هنوز آبی باقی مانده! تعطیلی ها عمدتا کلامی است و عملیاتی نیست و نظارت ضعیف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس مازندران، سید فرزاد جلالی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل در برنامه زنده شبکه تبرستان با اشاره به آخرین آمار از شیوع ویروس کرونا ، اظهار کرد: همان طور که می دانیم تا به امروز در کل دنیا 135 میلیون مبتلا و 3 میلیون فوتی ناشی از ابتلا به این ویروس ناشناخته داریم.

وی گفت: در کشور ایران تا به حال 2 میلیون نفر مبتلا و شاهد دستکم70 هزار مرگ بودیم، به عبارتی از هر 50 نفر ایرانی یک نفر مبتلا و از هر هزار نفر یک نفر فوت کردند.

جلالی اضافه کرد: یک چهارم مردم از دو هفته پیش در اغلب استان ها به دلیل ورود سوش نداشتیم امیدواریم پیک چهارم را کنترل کنیم.

این مسؤول با اشاره به اینکه وضعیت ابتلا به کرونا در بابل کماکان صعودی است، اضافه کرد: در حال حاضر یک پنجم کل بیماران استان را در بابل داریم، نگران این هستیم که درگیری همزمان شهرها و استان ها مشکلاتی در بخش دارو و خرابی دستگاه ها و موارد دیگری را به بار بیاورد.

وی یادآور شد: اوضاع بدتر از قرمز و به سیاه نزدیک است ولی دل و دماغ بسیاری از مردم هنوز آبی باقی مانده! در این ساعت که نزدیک ممنوعیت است رعایت ها حداقلی است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلالی: اوضاع بدتر از قرمز و به سیاه نزدیک است/ بسیاری از مردم آبی فکر می کنند

جلالی: اوضاع بدتر از قرمز و به سیاه نزدیک است/ بسیاری از مردم آبی فکر می کنند