مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 18:502021-04-11سياسي

آغاز بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای شهر


از امروز بررسی صلاحیت داوطلبان بر اساس گزارشات مستند مراجع پنج گانه در هیات های نظارت شهرستان آغاز شده است و ظرف مدت 14 روز نتیجه بررسی ها به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ روند بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای شهر در هیات های نظارت شهرستان آغاز شد.

سید حمیدرضا کاظمی رییس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها با اعلام این خبر گفت: بر اساس تقویم انتخاباتی پیش بینی شده و با پایان کار بررسی صلاحیت ها در هیات های اجرایی از امروز بررسی صلاحیت داوطلبان بر اساس گزارشات مستند مراجع پنج گانه در هیات های نظارت شهرستان آغاز شده است و ظرف مدت 14 روز نتیجه بررسی ها به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

کاظمی درباره سیاست هیات های نظارت در انجام این وظیفه قانونی افزود: همکاران ما در هیات های نظارت شهرستان در بررسی پرونده داوطلبان کاری با خط و جریان و مصادیق سیاسی ندارند و بر اساس چارچوب قانونی که برای رسیدگی به صلاحیت ها مشخص شده عمل خواهند کرد.

وی اظهار داشت: ممکن است بخشی از داوطلبان به رای هیات های اجرایی یا بعد به رأی هیات های نظارت اعتراض داشته باشند.

سازو کاری که در قانون تعریف شده این است که رسیدگی به اعتراض داوطلبان رد صلاحیت شده در هیات های اجرایی در هیات های عالی نظارت استان استان انجام می شود همچنان که داوطلبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای شهر

آغاز بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای شهر