مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 18:052021-04-11اقتصادي

اشخاصی که «ترمز توسعه» خراسان رضوی هستند را شناسایی و معرفی کنید


کسانی که «ترمز توسعه» استان هستند، شناسایی و معرفی کنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی ، محمدصادق معتمدیان در ملاقات با اعضای انجمن های صنایع همگن ـ خانه صنعت، معدن و تجارت استان که در محل دفتر استاندار برگزار شد، اظهار کرد: دبیرخانه کمیته تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها در استانداری خراسان رضوی ایجاد شده است که در آن مشکلات واحدهای تولیدی احصاء و در دو بخش مورد بررسی قرار می گیرد.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: مشکلاتی که نیاز به اصلاح قانون و مصوبه دارند، در این کمیته منعکس می شوند و مشکلاتی که قابل حل هستند را مرتفع می کنیم.

وی با اشاره به اینکه خراسان رضوی یکی از پیشران هایش بخش معدن است، افزود: کار کردن در بخش معدن کار و فعالیت بسیار زیادی را می طلبد، در این راستا عمده ترین موانع استان مربوط به منابع طبیعی و محیط زیست است که با حل آن ها می توانیم شاهد جهش در تولید باشیم.

معتمدیان به دستاوردهای سفر اخیر معاون اول رییس جمهور به مشهد پرداخت و عنوان کرد: در سفر معاون اول رییس جمهور، کمک های فنی و اعتباری دریافت کردیم، به طور مثال در حوزه راه 8000 میلیارد ریال و در آبرسانی 7000 میلیارد ریال اعتبار دریافت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشخاصی که «ترمز توسعه» خراسان رضوی هستند را شناسایی و معرفی کنید

اشخاصی که «ترمز توسعه» خراسان رضوی هستند را شناسایی و معرفی کنید