مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 17:502021-04-11ورزشي

بارسلونا و رد شانس جذب مدافع بایرن مونیخ!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، نشریه بیلد امروز در گزارشی مدعی شد ممکن است مقصد بعدی ژروم بواتنگ لالیگا و باشگاه بارسلونا باشد.

شرایط مالی دشوار بارسا در بازار نقل و انتقالات تاثیرگذار خواهد بود و در صورت صرفه جویی در جذب گزینه های دیگر، - بارسلونا برنامه ای برای جذب ژروم بواتنگ، مدافع باتجربه و المانی بایرن مونیخ ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، نشریه بیلد امروز در گزارشی مدعی شد ممکن است مقصد بعدی ژروم بواتنگ لالیگا و باشگاه بارسلونا باشد.

شرایط مالی دشوار بارسا در بازار نقل و انتقالات تاثیرگذار خواهد بود و در صورت صرفه جویی در جذب گزینه های دیگر، امکان خرید ستاره ای مانند ارلینگ هالند وجود خواهد داشت.

به همین دلیل بارسا به دنبال بازیکنانی که در پایان قرارداد خود هستند بوده و ژروم بواتنگ، مدافع میانی بایرن مونیخ مورد توجه این تیم قرار گرفته است.

بایرن مونیخ اخیرا به مدیر برنامه ژروم بواتنگ اعلام کرده تمایلی به تمدید قرارداد با این بازیکن ندارد و جدایی این مدافع باتجربه در پایان فصل قطعی خواهد بود.

اما نشریه اسپانیایی موندو دیپورتیوو ساعتی قبل در گزارشی اعلام کرد این شایعات صحت نداشته و بارسلونا برنامه ای برای خرید ژروم بواتنگ در فصل تابستان ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارسلونا و رد شانس جذب مدافع بایرن مونیخ!

بارسلونا و رد شانس جذب مدافع بایرن مونیخ!