مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 17:402021-04-11اجتماعي

احتمال بارش تگرگ در البرز


رخداد وزش باد و گرد و خاک، در بعضی ساعات رگبار و رعد و برق و احتمال تگرگ پیش بینی می شود.

- کرج - مدیرکل هواشناسی البرز گفت: رخداد وزش باد و گرد و خاک، در بعضی ساعات رگبار و رعد و برق و احتمال تگرگ پیش بینی می شود.

آرش بهارونداحمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به قرار گرفتن استان البرز در وضعیت هشدار هواشناسی سطح نارنجی اظهار کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حکایت از تقویت سامانه بارشی تندری طی امروز در منطقه البرز مرکزی دارد که به موجب آن رخداد وزش باد و گرد و خاک، در بعضی ساعات رگبار و رعد و برق و احتمال تگرگ مورد انتظار است.

وی ادامه داد: با توجه به وزش باد و گرد و خاک سطح کیفی هوا در بعضی ساعات در سطح ناسالم برای تمامی گروه ها قرار خواهد گرفت.

مدیرکل هواشناسی استان البرز با بیان اینکه هوای امروز البرز نیمه ابری تا ابری، در پاره ای نقاط همراه با وزش باد شدید و گرد و خاک، رگبار و رعد و برق و احتمال تگرگ بوده و هوا در عصر و شب ناسالم است، تصریح کرد: امروز بیشترین دمای هوا در این استان 25 درجه سانتی گراد و کمترین دمای هوا 12 درجه سانتی گراد بوده و بیشینه باد 8 متر بر ثانیه است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی و تحلیل نقشه های پیش یابی و تصاویر ماهواره های هواشناسی، فردا آسمان البرز صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و در بعضی س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال بارش تگرگ در البرز

احتمال بارش تگرگ در البرز