مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 15:552021-04-11ورزشي

منصوریان: دریافتی داوران بسیار کم است/ بازی سختی پیش رو داشتیم


داوران باید امنیت شغلی داشته باشند، نمی شود که من سرمربی عدد درشت دریافت کنم اما تیم داوری هم در فضای مجازی و واقعی توهین بشوند و با هرکسی قیاس شود و دریافتی کمی هم داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، علیرضا  تبدیل به سه امتیاز کنیم، بچه ها قدر موقعیت ها را ندانستند و البته ماشین سازی هم خیلی زحمت کشید.

وی با اشاره به اینکه در دو دوره قبلی روسای فدراسیون فوتبال خواسته های داشته اند که گویا گوش شنوایی برای آن نیست گفت: اولین چیزی که فوتبال ما نیاز دارد مبحث داوری است، داوران ما باید امنیت شغلی داشته باشند، نمی شود که من سرمربی عدد درشت دریافت کنم اما تیم داوری هم در فضای مجازی و واقعی توهین بشوند و با هرکسی قیاس شود و دریافتی کمی هم داشته باشد.

منصوریان با اشاره به اینکه همه داوران دو شغله هستند، گفت: داوران ما متاسفانه یک ویبره و هدست معمولی ندارند، چطور ما برای یک سرمربی از دست رفته 200 میلیارد هزینه می کنیم اما نمی توانیم 5 تا 7 میلیارد برای داوران هزینه کرده و با آنها قرارداد ببندیم؟  وی افزود: فوتبال ما فقط کلیات شده و به جزییات اصلا اهمیت نمی دهیم درواقع فوتبال ما مانند یک کبک سر در برف فرو کرده است، 25 داور داریم فدراسیون باید با داوران نفری 500 میلیون قرارداد ببندد تا داور خسته از شغل اول خود داوری نکنند، این ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منصوریان: دریافتی داوران بسیار کم است/ بازی سختی پیش رو داشتیم

منصوریان: دریافتی داوران بسیار کم است/ بازی سختی پیش رو داشتیم