مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 15:502021-04-11ورزشي

پتانسیل کشتی کرمانشاه بالاتر از وضعیت کنونی است


رییس هیأت کشتی استان کرمانشاه گفت: پتانسیل کشتی این استان بالاتر از وضعیت کنونی است.

- محمدحسین محبی بعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس تاریخ و پیشینه کشتی از سال 1319، کشتی این استان افت نکرده و در سال های اخیر عملکرد قابل توجهی در تیم ملی داشته است.

وی مسابقات قهرمانی کشور را معتبرترین مسابقات داخلی ایران دانست و افزود: تیم کشتی استان کرمانشاه ظرف 80 سال سه یا چهار بار فینالیست بوده در حالی که در هشت سال اخیر کشتی کرمانشاه پنج یا 6 بار در این مسابقات نایب قهرمان شده است.

رییس هیأت کشتی استان کرمانشاه تصریح کرد: در مسابقات جهانی 1990 میلادی 3 کشتی گیر کرمانشاهی یعنی محمدحسین و محمدحسن محبی و جعفر خدایی به عنوان ملی پوش در این مسابقات حضور داشتند که پس از گذشت حدود 27 سال در مسابقات آسیایی چین 2017 سه کشتی گیر به نام های یدالله محبی، بهمن تیموری و حامد رشیدی حضور داشته و هر سه مدال گرفتند.

وی ادامه داد: حضور یدالله محبی، بهمن تیموری و رضا افضلی به عنوان سه کشتی گیر کرمانشاهی در مسابقات جهانی نورسلطان قزاقستان در سال 2019 بیانگر عدم افت کشتی استان کرمانشاه نسبت به قبل است.

محبی با اشاره به مسابقات جام جهان پهلوان تختی بیان کرد: در مسابقات 2 سال پیش جام تختی 6 فینالیست از استان کرمانشاه بوده که سه طلا، یک نقره و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پتانسیل کشتی کرمانشاه بالاتر از وضعیت کنونی است

پتانسیل کشتی کرمانشاه بالاتر از وضعیت کنونی است