مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 15:402021-04-11بين الملل

حملات هوایی روسیه به صحرای سوریه در تدارک عملیات جدید نظامی علیه داعش


جنگنده های روسیه صبح امروز، یکشنبه مجددا مناطقی در صحرای سوریه که گمان می شود عناصر داعش در آن حضور دارند را بمباران کردند.

- جنگنده های روسیه صبح امروز، یکشنبه مجددا مناطقی در صحرای سوریه که گمان می شود عناصر داعش در آن حضور دارند را بمباران کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت میدل ایست نیوز، جنگنده های روسیه صبح امروز مناطقی که گمان می شود عناصر تروریستی داعش در صحرای سوریه در آن حضور دارند را بمباران کردند و نیروهای روسیه و سوریه نیز تجهیزاتی را برای آمادگی درجهت آنچه عملیات پاکسازی گسترده به نظر می رسد، پیش بردند.

منابع محلی به العربی الجدید گفتند، این بمباران غارها و تپه های صحرای السخنه در حومه شرقی حمص، مناطقی بین دو استان حمص و دیرالزور و مثلث حلب-حماه-الرقه را هدف قرار داد.

منابع مذکور همچنین ادعا کردند، مناطق بمباران شده ضرورتا شاهد فعالیت عناصر تروریستی داعش نیست بلکه چوپان ها، قاچاقچیان و عابران نیز ممکن است در آن مناطق حضور داشته باشند که در آن صورت قربانی حملات روسیه می شوند.

نیروهای نظامی و هم پیمان سوریه نیز عملیات پاکسازی مناطق مختلفی از صحرای المیادین را که پیش از یک هفته گذشته آغاز شده است، ادامه می دهند و به دنبال پاکسازی منطقه از عناصر تروریستی داعش هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حملات هوایی روسیه به صحرای سوریه در تدارک عملیات جدید نظامی علیه داعش

حملات هوایی روسیه به صحرای سوریه در تدارک عملیات جدید نظامی علیه داعش