مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 14:102021-04-11اقتصادي

1500 تذکر بهداشتی به واحدهای صنفی ری/ لزوم حمایت مادی و معنوی از اصناف


رییس اتاق اصناف شهرستان ری از اجرای طرح محدودیت های ناشی از شیوع کرونا و 1500 مورد تذکر رعایت موارد بهداشتی توسط بازرسان اتاق اصناف شهرستان ری خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرری، ک رییس اتاق اصناف شهرستان ری، ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اعمال محدودیت در سطح شهرستان اظهار کرد: با توجه به تشدید محدودیت های ناشی از شیوع متخلف اعلام می کنند.

وی گفت: از آغاز اجرای طرح محدودیت ها در حدود 1500 مورد تذکر در زمینه رعایت پروتکل ها و تعطیلی صنوف به جز صنوف گروه اول صادرشده و طرح تا پایان محدودیت های ابلاغی ستاد مقابله با کرونا ادامه دارد.

رییس اتاق اصناف شهرستان ری در ادامه افزود: در شهرستان ری صنوف گروه یک بدون محدودیت و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی می توانند به فعالیت خود ادامه دهند و صنوف گروه 2، 3 و 4 کمافی السابق نمی توانند فعالیتی انجام دهند و باید تعطیل باشند.

ستاره یادآور شد: ازآنجایی که مصوبه اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا کلیه فعالیت صنوف گروه های 2، 3 و 4 را ممنوع اعلام کرده لذا رعایت دقیق آن لازم و همکاری در این خصوص تکلیف قانونی کلیه متصدیان صنفی است و از تمام همکاران انتظار داریم در رعایت این موارد تمام اهتمام خود را به کارگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1500 تذکر بهداشتی به واحدهای صنفی ری/ لزوم حمایت مادی و معنوی از اصناف

1500 تذکر بهداشتی به واحدهای صنفی ری/ لزوم حمایت مادی و معنوی از اصناف