مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 14:052021-04-11سياسي

پیگیری ویژه شهادت دو محیط بان زنجانی از سوی دفتر آیت الله رییسی


رییس فراکسیون محیط زیست مجلس و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دفتر آیت الله رییسی به صورت ویژه پیگیر شهادت دو محیط بان زنجانی است که در روزهای اخیر به دست شکارچیان در منطقه شکار ممنوع «فیله خاصه» به شهادت رسیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، عصر دوشنبه، شانزدهم فروردین ماه 1400، نیرو های محیط زیست مستقر در منطقه حفاظت شده فیله خاصه زنجان متوجه حضور دو شکارچی در منطقه شده و برای برخورد قانونی با متخلفین وارد عمل شدند، اما شکارچیان با یک خودروی نیسان وانت، فرار می کنند و تعقیب و گریز آغاز می شود؛ عملیاتی که پایانی خونبار و دردناک دارد.

محیط بانان مهدی مجلل و میکاییل هاشمی که با خودروی سازمانی به تعقیب شکارچیان مشغول می شوند، از مرکز تقاضای نیروی کمکی و انسداد جاده را می کنند و در پی این تقاضا، نیرو های کمکی به منطقه اعزام و جاده آسفالته را مسدود می کنند، اما شکارچیان چند کیلومتر جلوتر وارد یک راه خاکی می شوند و کمی بعد در این محور فرعی و خلوت اقدام به شلیک به خودروی محیط بانان می کنند.

 در ادامه گزارش دیده بان حیات وحش ایران از این رویداد تاکید شده که درگیری شکارچیان با محیط بانان با اسلحه کلاشنیکف صورت گرفته که سلاحی جنگی است؛ شلیک هایی پیاپی به سمت خودروی محیط بانان که منجر به مجروح شدن هر دو سرنشین م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری ویژه شهادت دو محیط بان زنجانی از سوی دفتر آیت الله رییسی

پیگیری ویژه شهادت دو محیط بان زنجانی از سوی دفتر آیت الله رییسی