مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 13:502021-04-11ورزشي

کشتی گیر شهریاری مسافر المپیک ژاپن شد/ مدال طلا بر گردن یونس امامی


یونس امامی ملی پوش 74 کیلوگرم شهریاری تیم ملی کشتی آزاد با کسب مقام نخست رقابت های گزینشی المپیک در قاره آسیا، سهمیه حضور در المپیک 2021 توکیو را به دست آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهریار، رقابت های کشتی آزاد و فرنگی گزینشی المپیک 2021 ژاپن در قاره آسیا طی دو روز گذشته در شهر آلماتی قزاقستان برگزار شد.

یونس امامی کشتی گیر اهل صباشهر شهرستان شهریار و ملی پوش وزن 74 کیلوگرم تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در این رقابت ها نیز در دور اول در مقابل علی موحامت اووزمیرادوف از ترکمنستان با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید و در دور بعد با نتیجه 11 بر صفر منگ حجی جان از چین را مغلوب کرد.

امامی در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 10 بر صفر ساندیپ مان از هند را از پیش رو برداشت و ضمن حضور در دیدار فینال سهمیه المپیک را نیز کسب کرد و در دیدار فینال با توجه به حضور نیافتن بکزاد عبدالرحمن اُف دارنده مدال برنز جهان و قهرمان بازی های آسیایی از ازبکستان به مدال طلا دست یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، رقابت های کشتی المپیک توکیو در تاریخ 10 تا 15 مرداد ماه در دو رشته آزاد و فرنگی و 12 وزن برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ش/ت/س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتی گیر شهریاری مسافر المپیک ژاپن شد/ مدال طلا بر گردن یونس امامی

کشتی گیر شهریاری مسافر المپیک ژاپن شد/ مدال طلا بر گردن یونس امامی