مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 13:352021-04-11بين الملل

اظهارات مفتی لبنان و اسقف مارونی های این کشور درباره تشکیل نشدن دولت


مفتی لبنان امروز (یکشنبه) اعلام کرد، زمان فروپاشی کامل در همه مناطق است و لبنان قربانی انحصار، فروپاشی و وابستگی به محورهاست.

- مفتی لبنان امروز (یکشنبه) اعلام کرد، زمان فروپاشی کامل در همه مناطق است و لبنان قربانی انحصار، فروپاشی و وابستگی به محورهاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت النشره، عبداللطیف دریان، مفتی لبنان در پیامی به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان گفت، شاید لبنانی ها تاکنون شاهد چنین سختی هایی که امسال چشیدند، نبودند.

وی به مسوولان لبنانی گفت: ای مسوولان بی مسوولیت آیا این درخواست سختی است که کشور دولت مسوولیت پذیری داشته باشد؟ دریان تاکید کرد، لبنان در این شرایط به دولت مسوولیت پذیری در برابر پارلمان نیاز مبرم دارد.

مفتی لبنان ادامه داد، تلاشی برای به فساد کشاندن دستگاه قضایی و مختل کردن آن وجود دارد گویی یک مزرعه خصوصی است.

دریان گفت: کشور ما در شکیبایی مردمش و نظم اخلاقی آنها شگفت انگیز است، آنها صدها هزار مهاجر، آواره، اپیدمی و نبود دولت را قبل و بعد از انفجار بندر بیروت تحمل کردند و هر روز اخبار رسوا کننده میان مسوولان بی مسوولیت را تحمل می کنند.

وی افزود: برای نخستین بار از زمان جنگ جهانی اول است که به همراه نظام معیشتی، نظام بانکی که فکر می کردیم مستقل و ایمن است و به هوی و هوس حاکمان وابسته نیست، فرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات مفتی لبنان و اسقف مارونی های این کشور درباره تشکیل نشدن دولت

اظهارات مفتی لبنان و اسقف مارونی های این کشور درباره تشکیل نشدن دولت