مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 12:452021-04-11سياسي

هدف گذاری جذب 22 هزار حامی در ایلام از طرح «ایران مهربان»


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی«ره» استان ایلام گفت: جذب 22 هزار حامی در ایلام از طرح «ایران مهربان» هدف گذاری شده است.

- ایلام-مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره استان ایلام گفت: جذب 22 هزار حامی در ایلام از طرح ایران مهربان هدف گذاری شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قنبر موسی نژاد ظهر یکشنبه در دیدار با یکی از نیکوکاران و حامیان مقیم تهران که سرپرستی تعدادی از ایتام ایلامی را عهده دار شده است، بیان کرد: تاکنون افراد و گروههای زیادی با پیوستن به این پویش حمایت از کودکان یتیم و نیازمند ایلامی را عهده دار شده اند و ما همچنان از افراد و گروههای مختلف دیگر برای پیوستن به این پویش دعوت می کنیم.

وی اضافه کرد: در قالب این پویش رای جذب تعداد 22 هزار حامی هدف گذاری شده است و با این اتفاق بخش زیادی از مشکلات خانواده های یتیم و نیازمند برطرف خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه هر شخصی در قبال هم نوعان جامعه دارای مسئولیت اجتماعی است، گفت: مشارکت در دستگیری از نیازمندان یکی از بهترین زمینه های عمل کردن به مسئولیت های اجتماعی است.

موسی نژاد با بیان اینکه نظام خیر و احسان در کشور ما نیازمند ساماندهی است، گفت: در کشورهای توسعه یافته دنیا امورات خیر و نیکوکاری نظام مند بوده و عمده دستگاه های و سازمان ها عضو این نوع نظام هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف گذاری جذب 22 هزار حامی در ایلام از طرح «ایران مهربان»

هدف گذاری جذب 22 هزار حامی در ایلام از طرح «ایران مهربان»