مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 12:302021-04-11ورزشي

ادعای مدیر محروم فوتبال ایران درباره جلسه با اینفانتینو


مدیر محروم شده فوتبال ایران در کمیته اخلاق، حالا مدعی توانایی در برقراری ارتباط و گرفتن وقت جلسه از رییس فیفا برای عزیزی خادم شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، عباس ترابیان که هنوز مدت محرومیت اش در پرونده حق پخش تلویزیونی تیم ملی تمام نشده و احتمال دارد با پیگیری قضایی فدراسیون، رقم هنگفتی هم بدهکار شود، در خصوص اتفاقاتی که پیرامون از دست رفتن میزبانی ایران در رقابت های مقدماتی جام جهانی و همچنین لیگ قرهمانان آسیا رخ داده است و از طرفی فدراسیون فوتبال تصمیم داشته با رییس فیفا و AFC جلسه برگزار کند اظهار داشت: من منافعی در فدراسیون فوتبال ندارم و سعی می کنم صریح صحبت کنم.

هنوز ارتباطاتی با AFC با دوستانم دارم و مدتی پیش بحثی در مورد از دست رفتن میزبانی و این مسائل با یکی از دوستانم در AFC داشتم که او گفت فدراسیون فوتبال ایران نامه ای را به AFC نوشته است و در آن سه دلیل بسیار قانع کننده را ذکر کرده.

وی افزود: او مدعی بود نامه ها قبلا به این شکل خوب و مدون ارسال نمی شد و من خیلی خوشحال شدم از این که نامه ارسالی فدراسیون فوتبال مسؤولان AFC را تحت تأثیر قرار داده است اما نباید فراموش کنیم که در AFC سمت های افراد بسیار مهم است و توانایی های فردی آنها هم در تصمیم گیری ها تأثیر دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای مدیر محروم فوتبال ایران درباره جلسه با اینفانتینو

ادعای مدیر محروم فوتبال ایران درباره جلسه با اینفانتینو