مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 12:202021-04-11ورزشي

برگزاری مسابقات بین المللی موجب پیشرفت دوومیدانی می شود


رییس فدراسیون دوومیدانی ایران گفت: برای نخستین بار میزبانی از رقابت های بین المللی را برعهده گرفته ایم و از این بابت خوشحالیم.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس فدراسیون دوومیدانی ایران گفت: برای نخستین بار میزبانی از رقابت های بین المللی را برعهده گرفته ایم و از این بابت خوشحالیم.

افتتاحیه اولین دوره رقابت های دوومیدانی بین المللی جام امام رضا (ع)، گرامیداشت استاد علی باغبانباشی در بخش آقایان، با حضور مهدی علی نژاد، معاون وزیر ورزش، فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی، هاشم صیامی رییس فدراسیون دوومیدانی و جبار قوچان نژاد معاون اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار شد.

هاشم صیامی، رییس فدراسیون دوومیدانی در خصوص برگزاری اولین دوره رقابت های دوومیدانی بین المللی جام امام رضا (ع) اظهار کرد:جا دارد خیر مقدم به ورزشکاران و میهمان این دوره از مسابقات داشته باشیم.

وی تصریح کرد:خیلی خوشحال هستیم که برای نخستین بار میزبان مسابقات بین المللی بودیم و امیدواریم این دوره از مسابقات باعث پیشرفت مسابقات دوومیدانی باشد.

صیامی عنوان کرد:اگر بتوانیم در سطح آسیا میزبانی های زیادی داشته باشیم، جایگاه این رشته را بالا خواهیم برد و باحضور ورزشکاران ایرانی و خارجی که در این مسابقات شرکت می کنند، قطعا می توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقات بین المللی موجب پیشرفت دوومیدانی می شود

برگزاری مسابقات بین المللی موجب پیشرفت دوومیدانی می شود