مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 12:102021-04-11سياسي

تأکید فرماندار قرچک بر تداوم شناسایی و رفع نقاط حادثه خیز راه های شهرستان


فرماندار شهرستان قرچک بر ضرورت تداوم شناسایی و رفع نقاط حادثه خیز راه های شهرستان تأکید کرد و گفت: سیاست شورای حمل و ترافیک شهرستان در سال جدید نیز باید حول محور کاهش تلفات جانی و مالی ناشی از تصادفات و کاهش مشکلات ترافیکی باشد.

- ایسنا/تهران فرماندار شهرستان قرچک بر ضرورت تداوم شناسایی و رفع نقاط حادثه خیز راه های شهرستان تأکید کرد و گفت: سیاست شورای حمل و ترافیک شهرستان در سال جدید نیز باید حول محور کاهش تلفات جانی و مالی ناشی از تصادفات و کاهش مشکلات ترافیکی باشد.

بهمن خطیبی عصر یکشنبه 22فروردین ماه در جمع خبرنگاران طی سخنانی بیان کرد: سال گذشته بر مبنای بسامد تصادفات، 10 نقطه دارای آسیب و گره ترافیکی احصا و برخی از این نقاط حادثه خیز رفع شد اما ضرورت دارد تداوم این اقدام مهم را در سال جدید نیز شاهد باشیم.

وی ادامه داد: مشکلات ترافیکی و آسیب خیز نقاطی از جمله میدان فردیس تا قشلاق جیتو، ابتدای ورودی شهرستان از سمت ورامین، بلوار پویینک، جاده مافی آباد، جاده صالح آباد، بلوار الحدید، راه حدفاصل جامپاس تا پویینک و کمربندی جنوبی باید در دستور کار این شورا قرار گرفته و ادارات برای رفع مشکلات موجود نهایت همکاری را با یکدیگر داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید فرماندار قرچک بر تداوم شناسایی و رفع نقاط حادثه خیز راه های شهرستان

تأکید فرماندار قرچک بر تداوم شناسایی و رفع نقاط حادثه خیز راه های شهرستان