مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 12:102021-04-11پزشكي

بستری 73 بیمار جدید حاد تنفسی در بیمارستان های منطقه کاشان


رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان از بستری 73 بیمار جدید حاد تنفسی در بیمارستان های منطقه کاشان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتاکنون اظهار داشت: 9 هزار و 423 بیمار حاد تنفسی نیز از بیمارستان های کاشان و آران و بیدگل مرخص شده اند.

وی با اشاره به بستری شدن 73 بیمار جدید حاد تنفسی در بیمارستان های منطقه کاشان در 24 ساعت گذشته ادامه داد: 67 نفر از این بیماران در بیمارستان های شهر کاشان و 6 بیمار نیز در بیمارستان های شهر آران و بیدگل بستری شده اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه حداقل سن بستری شدگان در شبانه روز گذشته 13 و حداکثر سن آنها 91 سال بوده است، ابراز داشت: 64 نفر از این بیماران اهل شهرستان کاشان، شش نفر اهل شهرستان آران و بیدگل و سه نفر نیز اهل نطنز و بادرود بوده اند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون 284 بیمار حاد تنفسی در بیمارستان های منطقه کاشان بستری هستند، تصریح کرد: 252 مورد از این تعداد در بیمارستان های کاشان و 32 نفر نیز در بیمارستان های آران و بیدگل بستری هستند.

مروجی از بستری 35 بیمار در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های منطقه کاشان خبر داد و بیان داشت: 33 نفر از این تعداد در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های کاشان و دو نفر نیز در بیمارستان های آران و بیدگل بستری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری 73 بیمار جدید حاد تنفسی در بیمارستان های منطقه کاشان

بستری 73 بیمار جدید حاد تنفسی در بیمارستان های منطقه کاشان