مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 11:402021-04-11اقتصادي

تشدید نظارت بر اصناف و ادارات شیراز


فاز جدید طرح تشدید نظارت بر اصناف و ادارات در شهرستان شیراز با هدف کمک به افزایش سطح رعایت پروتکل های بهداشتی مصوب ستاد استانی مدیریت کرونا، آغاز شد.

- جانشین رییس ستاد مدیریت کرونای شهرستان شیراز یکشنبه 22 فروردین در حاشیه آغاز طرح تشدید نظارت بر مشاغل چهارگانه و بازرسی از اصناف و ادارات شهرستان شیراز، به خبرنگاران گفت: این طرح ویژه با استفاده از ظرفیت 40 تیم نظارتی از امروز شروع شده است و تا پایان موج چهارم کروناویروس ادامه دارد.

عبدالرسول حقیقی با تاکید بر اینکه آمار بستری و فوتی های ناشی از کرونا در این شهرستان رو به افزایش است و در صورت ادامه این روند با بحران جدی مواجه خواهیم بود، افزود: با توجه به شرایط موجود و مصوبات ستاد ملی کرونا برای شهر های با رنگ بندی قرمز ناگزیر به اعمال محدودیت های سخت گیرانه تر شده ایم.

معاون فرماندار شیراز یادآور شد: نظارت و بازرسی از فعالیت اصناف و ادارات در مناطق یازده گانه شیراز و سه منطقه صدرا، بخش مرکزی و بخش ارژن همزمان انجام می شود؛ در این راستا نظارت و بازرسی از مشاغل گروه یک به منظور رعایت دستورالعمل های بهداشتی به عهده اکیپ های سیار مراکز بهداشت شهرستان شیراز بوده و کنترل مشاغل گروه های دیگر به منظور تعطیلی کامل به گروه های بازرسی اتحادیه های اصناف واگذار و محول شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید نظارت بر اصناف و ادارات شیراز

تشدید نظارت بر اصناف و ادارات شیراز