مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 11:352021-04-11اقتصادي

آغاز پیش فروش پروازهای انگلستان/ بازنگری پروازهای خارجی براساس وضعیت کرونا


سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از احتمال از سرگیری پروازهای انگلستان و پیش فروش بلیت هواپیما از نیمه دوم اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: بر اساس وضعیت شیوع کرونا در کشورهای مختلف، - سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از احتمال از سرگیری پروازهای انگلستان و پیش فروش بلیت هواپیما از نیمه دوم اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: بر اساس وضعیت شیوع کرونا در کشورهای مختلف، پروازهای خارجی مورد بازنگری قرار می گیرد.

محمد حسن ذیبخش در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به اینکه وضعیت شیوع ویروس کرونا در کشور انگلستان رو به بهبود و کنترل شده است، احتمال از سرگیری پروازها به این مقصد وجود دارد.

وی افزود: بر این اساس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) پیش فروش بلیت پروازهای خود را از 16 اردیبهشت ماه به مقصد لندن انجام خواهد داد و امیدواریم بتوانیم با توجه به شرایط موجود، مجوزهای لازم را از ستاد ملی مقابله با کرونا برای این پروازها بگیریم.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به اینکه برای برقراری یا ممنوعیت پروازهای خارجی به مقاصد مختلف بر اساس وضعیت شیوع کرونا در این کشورها بازنگری خواهد شد، گفت: شرایط و پروتکل های بهداشتی مانند دریافت تست مجدد کرونا و قرنطینه که هم اکون برای پروازهای خارجی اعمال می شود مسلما برای پروازهای انگلستان نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پیش فروش پروازهای انگلستان/ بازنگری پروازهای خارجی براساس وضعیت کرونا

آغاز پیش فروش پروازهای انگلستان/ بازنگری پروازهای خارجی براساس وضعیت کرونا