مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 11:352021-04-11سياسي

گزارش ایسنا از جلسه مجازی شورای شهر تبریز


دویست و سی و هشتمین جلسه علنی شورای شهر تبریز امروز یکشنبه با حضور رییس و اعضای شورای شهر به دلیل افزایش شیوع کرونا و قرارگرفتن تبریز در وضعیت قرمز، - ایسنا/آذربایجان شرقی دویست و سی و هشتمین جلسه علنی شورای شهر تبریز امروز یکشنبه با حضور رییس و اعضای شورای شهر به دلیل افزایش شیوع کرونا و قرارگرفتن تبریز در وضعیت قرمز، به صورت مجازی برگزار شد.

شهرام دبیری، رییس شورای اسلامی کلانشهر تبریز در سخنان پیش از دستور خود گفت: متاسفانه سیر ابتلا به ویروس کرونا رو به افزایش بوده و بر این اساس تعداد فوتی ها نیز افزایش می یابد.

وی ادامه داد: با وجود اینکه کادر درمان بصورت شبانه روز در حال خدمات رسانی به بیماران کرونایی است اما ظرفیت بیمارستان ها روبه اتمام بوده و شهروندان باید نکات بهداشتی را بیش از پیش رعایت کنند.

وی اضافه کرد: دولتمردان نیز باید نسبت به خرید واکسن کرونا اقدام کنند چراکه مقدار تزریق واکسن کمتر از نیم درصد کل جامعه است و حتی برخی از کادر درمان نیز هنوز واکسن دریافت نکرده اند.

دبیری خاطرنشان کرد: از شهرداری تبریز می خواهیم نهایت همکاری را با ستاد کرونا داشته باشد که البته شاهد همکاری خوب شهرداری نیز هستیم.

وی با بیان اینکه تعداد فوتی ها روزانه 14 هزار نفر در دنیا است ادامه داد: با اینکه ابتلا نسبت به پیک های گذشته افز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش ایسنا از جلسه مجازی شورای شهر تبریز

گزارش ایسنا از جلسه مجازی شورای شهر تبریز