مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 11:302021-04-11سياسي

نامه به رییسی برای رسیدگی به پرونده محیط بانان زنجانی


112 نفر از فعالان محیط زیست در نامه ای به رییس قوه قضاییه خواستار رسیدگی فوری به شهادت محیط ‍بانان زنجانی و صدور رأی قاطعانه برای عاملان آن شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، 112 نفر از محیط بانان و کارشناسان سازمان حفاظت محیط زیست، اساتید، اعضای هیئت علمی و متخصصان محیط زیست، کنشگران و سمن های محیط زیست و اعضای جامعه شکارچیان قانون مند، فعالان حوزه قرق های اختصاصی و حفاظت گاه های مردمی در نامه ای به آیت الله سیدابراهیم رییسی رییس قوه قضاییه خواستار رسیدگی فوری به شهادت محیط بانان زنجانی و صدور رأی قاطعانه برای عاملان آن شدند.

در متن این نامه آمده است: همانگونه که استحضار دارید در مورخ 17 فروردین سال جاری دو تن از محیط بانان استان زنجان به نام های مهدی مجلل و میکاییل هاشمی در تعقیب و گریز با افراد شروری که برای کشتار حیات وحش وارد منطقه حفاظت شده فیله خاصه استان زنجان شده بودند، مورد اصابت گلوله قرار گرفته و با شلیک تیر خلاص به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، این جنایت که با قساوتی هر چه تمام در حق سربازان خدوم محیط زیست صورت گرفته است، قلب ملت شریف ایران و هر دوستدار طبیعتی را به درد آورده است.

در این نامه تصریح شده است: امضاءکنندگان این نامه که شامل بیش از 100 تن از محیطبانان و کارشناسان سازمان حفاظت محیط زیست، اساتید، اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه به رییسی برای رسیدگی به پرونده محیط بانان زنجانی

نامه به رییسی برای رسیدگی به پرونده محیط بانان زنجانی