مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 11:252021-04-11اقتصادي

مراکز همه استان ها قرمز شدند


دبیر کمیته امنیتی، انتظامی و اجتماعی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا با اشاره به اینکه قبل از اجرای طرح جامع هوشمند در کشور 160 شهر قرمز و 285 شهر نارنجی داشتیم از رسیدن رعایت پروتکل های بهداشتی به حدود 60 درصد خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین قاسمی دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در گفت و گویی تلویزیونی با تشریح اینکه بیشتر شهرها و همه مراکز استان های کشور در وضعیت قرمز بیماری کرونا به سر می برند؛ گفت: با هدف کنترل بیماری کرونا، محدودیت های جدی از سوی ستاد ملی کرونا از روز شنبه این هفته به مدت 10 روز آغاز شده و امید داریم با همراهی مردم بتوانیم جلوی شیوع گسترده بیماری را در کشور بگیریم.

قاسمی با تشریح این موضوع که طرح مدیریت هوشمند جامع کماکان محور برنامه ستاد ملی کرونا قرار دارد؛ گفت: برهه زمانی مقابله با مدیریت بیماری کرونا به دو دوره از اسفند 98 تا آذر سال 99 و بعد از آن قابل تقسیم است.

دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی مدیریت بیماری کرونا با اشاره به اینکه تصمیمات و مبنای اقدام تا قبل از آذر ماه سال گذشته بر اساس موردی، موضوعی و به اقتضای رفتار بیماری کرونا بوده اما با ابتکار کمیته امنیتی اجتماعی و انتظامی مدیریت بیماری کرونا در آذر ماه، طرح جامع هوشمند تهیه و به تصویب ستاد ملی کرونا رسید که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز همه استان ها قرمز شدند

مراکز همه استان ها قرمز شدند