مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 11:202021-04-11اقتصادي

دست به دست شدن چندباره گوشت توسط دلالان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان تعاون روستایی کشور، مدیرعامل اتحادیه مرکزی دام سبک کشور درباره برنامه های این اتحادیه برای رفع موانع تولید و استفاده از ظرفیت ها گفت: - مدیرعامل اتحادیه مرکزی دام سبک کشور گفت: از همان ابتدای کار که دام زنده از دامدار خریداری می‎شود، تا انتهای مسیر که به دست مصرف کننده می رسد، چندین بار در میان دلالان دست به دست می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان تعاون روستایی کشور، مدیرعامل اتحادیه مرکزی دام سبک کشور درباره برنامه های این اتحادیه برای رفع موانع تولید و استفاده از ظرفیت ها گفت: در سال جدید بر روی دو محور اصلی بازاریابی و کمک به عرضه دام و گوشت گوسفندی در سطح کشور و تکمیل زنجیره پشم فعالیت خواهیم کرد.

افشین صدر دادرس اظهار داشت: اگر گوشت گوسفندی را کیلویی 130هزار تومان در نظر بگیریم، چهار هزار و 680میلیارد تومان گردش مالی در این بخش وجود دارد که رقم بزرگی است.

صدر دادرس در ادامه به بی توجهی ها نسبت به تولید پشم و ضرورت خارج شدن دام سبک از تک محصولی بودن اشاره و تصریح کرد: طی سال های گذشته روی پشم در کشور کار نشده و تلاش ما این است که اقتصاد دام سبک را از تک محصولی بودن خارج کنیم تا دامدار از زیر فشار فقط تولید گوشت خارج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست به دست شدن چندباره گوشت توسط دلالان

دست به دست شدن چندباره گوشت توسط دلالان