مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 10:302021-04-11سياسي

مشارکت بیش از 13 هزار بسیجی در طرح شهید سلیمانی در خوزستان


فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان گفت: در راستای تحقق اهداف طرح شهید سلیمانی در این استان، بیش از 13 هزار بسیجی به طور مستقیم ساماندهی و وارد کار شدند.

- اهواز- فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان گفت: در راستای تحقق اهداف طرح شهید سلیمانی در این استان، بیش از 13 هزار بسیجی به طور مستقیم ساماندهی و وارد کار شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حسن شاهوارپور ظهر امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران، به آخرین خبرهای اجرای طرح سردار سلیمانی در خوزستان اشاره کرد و گفت: این طرح محله محور است و همکاران ما با برنامه ریزی خود در سطح محلات نسبت به بیماریابی اقدام می کنند.

وی با بیان اینکه محل زندگی بیماران مبتلا توسط بهداشت و یا بیمارستان ها اعلام می شود و همکاران برای دریافت تست های بیشتر اقدام می کنند، افزود: یعنی برای هر بیماری که پیدا شود باید از 10 تا 11 نفر از اطرافیانش تست گرفته شود که این کار را نیروهای بسیجی انجام می دهند.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان بیان کرد: برای اجرا و تحقق اهداف طرح سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، 13 تا 14 هزار نفر به صورت مستقیم سازمان دهی شده و کار در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت بیش از 13 هزار بسیجی در طرح شهید سلیمانی در خوزستان

مشارکت بیش از 13 هزار بسیجی در طرح شهید سلیمانی در خوزستان