مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 10:202021-04-11دانش

نحوه فعالیت مراکز آموزشی و درمانی علوم پزشکی دانشگاه آزاد اعلام شد


نحوه فعالیت مراکز آموزشی و درمانی در حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا اعلام شد.

- نحوه فعالیت مراکز آموزشی و درمانی در حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی و با توجه به مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا درخصوص تداوم فعالیت های آموزشی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و پیرو دستورالعمل های ابلاغی، نحوه فعالیت مراکز آموزشی و درمانی در حوزه علوم پزشکی تا تاریخ 31 فروردین سال جاری اعام شد.

بر این اساس، کلیه کلاس های برخط و مجازی دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه در روزها و ساعت های مقرر شده برقرار است و برگزاری کلیه کلاس های تئوری و عملی گروه علوم پزشکی مقاطع غیر بالینی به صورت حضوری ممنوع است.

همچنین، کلیه کارآموزی های دانشجویان دانشگاه آزاد در مدت یادشده تعطیل می شود و کارورزان مطابق قبل و برابر دستورالعمل یاد شده فوق در شیفت های کشیک و پست کشیک لازم است حضور داشته باشند.

بر این اساس، کلیه راندهای آموزشی، گزارش های صبحگاهی، ژورنال کلاب و سایر فعالیت های آموزشی باید به صورت مجازی برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه فعالیت مراکز آموزشی و درمانی علوم پزشکی دانشگاه آزاد اعلام شد

نحوه فعالیت مراکز آموزشی و درمانی علوم پزشکی دانشگاه آزاد اعلام شد