مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 09:552021-04-11دانش

راه اندازی مرکز آموزش های مستمر اعضای هیئت علمی دانشگاه شهید چمران اهواز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علیرضا جلیلی فر معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: مرکز آموزش های مستمر اعضای هیئت علمی به تازگی و با هدف توانمندسازی اعضای هیئت علمی در حوزه های آموزشی، - معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: مرکز آموزش های مستمر اعضای هیئت علمی این دانشگاه راه اندازی شده و قرار است در شش ماه نخست امسال، 50 دوره توانمندسازی به صورت مجازی برای این اعضا برگزار شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علیرضا جلیلی فر معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: مرکز آموزش های مستمر اعضای هیئت علمی به تازگی و با هدف توانمندسازی اعضای هیئت علمی در حوزه های آموزشی، پژوهشی، اداری و فرهنگی در معاونت آموزشی این دانشگاه راه اندازی شده است.

جلیلی فر افزود: در مرحله نخست این دوره ها، 50 کارگاه آموزش مجازی پیش بینی و به تصویب هیئت رییسه دانشگاه رسیده است.

گروه های هدف با سابقه یک تا شش سال، 7 تا 14 سال و 15 سال به بالا تقسیم بندی شده که گروه یک تا شش سال سابقه، جهت توانمندسازی در اولویت قرار دارند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز ادامه داد: مرحله اول این دوره ها با 11 کارگاه و بر اساس اولویت بندی از 23 فروردین ماه آغاز می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مرکز آموزش های مستمر اعضای هیئت علمی دانشگاه شهید چمران اهواز

راه اندازی مرکز آموزش های مستمر اعضای هیئت علمی دانشگاه شهید چمران اهواز