مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 09:452021-04-11سياسي

50 هزار دقیقه برنامه قرآنی و مذهبی در استان بوشهر تولید می شود


مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر گفت: در ماه مبارک رمضان امسال بیش از 50 هزار دقیقه برنامه قرآنی و مذهبی در استان بوشهر تولید می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید حسین ناظر ظهر یکشنبه در مراسم رونمایی از برنامه های قرآنی بوشهر اظهار داشت: صدا و سیمای بوشهر در ماه مبارک رمضان بیش از 50 هزار دقیقه برنامه قرآنی و مذهبی رادیویی، تلویزیونی، خبری و فضای مجازی در گستره استانی ملی و فراملی پخش می کند.

وی افزود: از این میزان ویژه برنامه ماه مبارک رمضان 33 هزار دقیقه در رادیو و رادیو نما، 15 هزار دقیقه در تلویزیون و دو هزار دقیقه در خبر و فضای مجازی آماده پخش است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر با اشاره به شرایط ویژه کرونایی بیان کرد: امسال برای دومین سال پیاپی ویژه برنامه نوای ملکوتی مشتمل بر ترتیل خوانی و جز خوانی قرآن کریم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و بدون حضور مردم و آراسته شده با عکس های شهدای انقلاب اسلامی از حسینیه عاشقان ثارالله سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر به صورت زنده قبل از افطار و از امامزاده محمد باقر علیه السلام بعد از سحر از رادیو و تلویزیون پخش می شود.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام بوشهر پایتخت قرآنی جمهوری اسلامی ایران گفت: امسال برای اولین بار برنامه تلویزیونی ترنم وحی مسابقه قرآنی ویژه خواهران و برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 هزار دقیقه برنامه قرآنی و مذهبی در استان بوشهر تولید می شود

50 هزار دقیقه برنامه قرآنی و مذهبی در استان بوشهر تولید می شود