مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 09:152021-04-11سياسي

ضرورت افزایش همکاری پلیس ایران و کویت برای مقابله با قاچاق مواد مخدر


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا بر ضرورت افزایش همکاری های متقابل به منظور تبادل سریع اطلاعات بین پلیس های تخصصی جمهوری اسلامی ایران و کویت تاکید کرد.

- رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا بر ضرورت افزایش همکاری های متقابل به منظور تبادل سریع اطلاعات بین پلیس های تخصصی جمهوری اسلامی ایران و کویت تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سردار مجید کریمی در نشست دوجانبه روسای پلیس مبارزه با مواد مخدر ایران و کویت که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، ضمن ابراز خرسندی از فرصت پیش آمده اظهارکرد: امیدواریم بتوانیم با همکاری متقابل اقدامات مطلوب و مناسبی را در راستای مقابله با قاچاق مواد مخدر در منطقه شاهد باشیم.

وی با اشاره به حجم بالای کشت و تولید مواد مخدر در افغانستان و لزوم افزایش همکاری های دوجانبه در مبارزه با پدیده شوم قاچاق مواد مخدر گفت: حجم ورود و قاچاق مواد مخدر از کشورهای افغانستان و پاکستان به سمت خاک جمهوری اسلامی ایران در سطح بالایی قرار دارد به طوری که قسمت عمده مواد مخدر وارد شده از کشور افغانستان به ایران، به سمت کشورهای منطقه و اروپایی قاچاق و ترانزیت می شود.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در بخش دیگری از سخنان خود به میزان کشفیات مواد مخدر جمهوری اسلامی ایران در سال گذشته و سال جاری اشاره و اظهار کرد: میزان کشفیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت افزایش همکاری پلیس ایران و کویت برای مقابله با قاچاق مواد مخدر

ضرورت افزایش همکاری پلیس ایران و کویت برای مقابله با قاچاق مواد مخدر