مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 09:152021-04-11پزشكي

افزایش 4 برابری سرعت ابتلا و بستری کرونا در موج چهارم/مردم همکاری کنند


سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به افزایش چشمگیر موارد ابتلا و بستری کرونا از مردم خواست تا در اجرای محدودیت های کرونایی همکاری لازم را داشته باشند.

- سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به افزایش چشمگیر موارد ابتلا و بستری کرونا از مردم خواست تا در اجرای محدودیت های کرونایی همکاری لازم را داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سیما سادات لاری، گفت: سرعت افزایش ابتلا و بستری در هفته سوم از موج چهارم بیماری در کشور نزدیک به 4 برابر مدت مشابه در موج های دوم و سوم است که مطمئنا در صورت تداوم این روند تند صعودی باید شاهد تجربه روزهایی به مراتب سخت تر از گذشته در مدیریت اپیدمی در کشورمان باشیم.

وی افرود: کرونا این بار سرکش تر و مهاجم تر است و ویروس جهش یافته قدرت سرایت بالایی دارد و در کشور غالب شده است و همانطور که بارها اعلام کرده ایم هرگونه تلاش از سوی پرسنل سختکوش نظام سلامت بدون همکاری مردم در عمل به توصیه های بهداشتی به نتیجه مطلوب نمی رسد.

لاری گفت: از مردم می خواهیم در خانه بمانند و کادر درمان را در این مسیر سخت یاری کنند و فراموش نکنند که اجرای محدودیت های مصوب بدون همکاری آنها به نتیجه مطلوب نخواهد رسید.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 4 برابری سرعت ابتلا و بستری کرونا در موج چهارم/مردم همکاری کنند

افزایش 4 برابری سرعت ابتلا و بستری کرونا در موج چهارم/مردم همکاری کنند