مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 09:102021-04-11اقتصادي

قاچاق جوجه یکروزه از کشور/بازار مرغ در خطر التهاب مجدد!


نایب رییس کانون سراسری مرغداران گوشتی از خطر التهاب مجدد بازار مرغ در سایه قاچاق جوجه یک روزه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، حبیب اسدالله نژاد افزود: برخی از واحدهای مرغداری باوجود دریافت نهاده با نرخ دولتی، بخشی از جوجه های یک روزه تولیدی خود را به صورت قاچاق، به خارج از کشور می فرستند که این موضوع می تواند التهاب مجدد بازار مرغ را در پی داشته باشد.

نایب رییس کانون سراسری مرغداران گوشتی گفت: باوجود اینکه قیمت مصوب و ابلاغی قرارگاه ساماندهی بازار مرغ با عدد اعلامی و آنالیز ارسالی تشکل ها متفاوت بود، اما مرغداران و تشکل ها به منظور حمایت از بازار مصرف این محصول، مصوبه ابلاغی را اجرا کردند و همه واحدهای مرغداری در سطح کشور مرغ زنده را به نرخ مصوب 17 هزار و 100 تومان عرضه می کنند.

وی اضافه کرد: به این ترتیب نرخ مصوب 24 هزار و 900 تومانی مرغ باید در سطح کشور و همه فروشگاه ها رعایت شود و اگر واحد صنفی مرغ را بالاتر از این رقم به فروش برساند تخلف گرانفروشی است و لازم است که با این سودجویی برخورد جدی صورت گیرد.

نایب رییس کانون سراسری مرغداران گوشتی گفت:، اما شرط بقا و استمرار قیمت مصوب مرغ این است که شاهد افزایش قیمت مؤلفه های تولید نباشیم و لازم است که دستگاه های مسئول این موضوع را پایش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاق جوجه یکروزه از کشور/بازار مرغ در خطر التهاب مجدد!

قاچاق جوجه یکروزه از کشور/بازار مرغ در خطر التهاب مجدد!