مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 09:002021-04-11پزشكي

موج چهارم سونامی کرونا؛ از اهمال مردم تا اغماض مسئولان


19 بار دیگر نقشه کشور را به رنگ قرمز درآورده و هنوز مردم و مسئولان یکدیگر را متهم ردیف اول موجی می دانند که برای چهارمین بار، سونامی کرونا در ایران ایجاد کرده است؛ - ایسنا/فارس کووید- 19 بار دیگر نقشه کشور را به رنگ قرمز درآورده و هنوز مردم و مسئولان یکدیگر را متهم ردیف اول موجی می دانند که برای چهارمین بار، سونامی کرونا در ایران ایجاد کرده است؛ موجی که بنا به اذعان همه صاحبنظران، به واسطه عامل جهش یافته اش، به لحاظ شمار مبتلایان، موارد بستری و در نتیجه مرگ و میر، بسیار سهمگین تر خواهد بود.

همانگونه که پیش بینی و از روزهای میانی اسفند سال گذشته بارها هشدار داده شده بود، موج چهارم شیوع کرونا، از روزهای پایانی هفته اول فروردین به فارس رسید و ظرف مدت کوتاهی رنگ قرمز بر نقشه این استان پاشید، اما هنوز انگار شمار زیادی از شهروندان این سونامی را باور ندارند و در هر گوشه، مشغول شطرنج بازی با مرگ هستند.

اگرچه به لطف پیشرفت های علمی، بشریت توانست خیلی سریع به واکسن کرونا دست یابد و دیگر کارمان به خود-شلاق زنی در معابر عمومی نرسید.

با وجود اینکه تزریق واکسن در ایران هنوز به جایی نرسیده و باید امیدوار بود که شاید واکسن ایرانی فریادرس نیاز مردم به واکسیناسیون باشد؛ در این بین مسئولان همچنان توپ مسئولیت را به زمین مردم شوت و با پرس ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج چهارم سونامی کرونا؛ از اهمال مردم تا اغماض مسئولان

موج چهارم سونامی کرونا؛ از اهمال مردم تا اغماض مسئولان