مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 09:002021-04-11سياسي

معرفی شهید شاخص هنرمندان فارس


شهید حسین فهیمی، یکی از شهدای هنرمند که در عرصه خوشنویسی و سینما و تولید مستند فعالیت می کرد، به عنوان شهید شاخص هنرمندان استان فارس در سال 1400 معرفی شد.

- ایسنا/فارس شهید حسین فهیمی، یکی از شهدای هنرمند که در عرصه خوشنویسی و سینما و تولید مستند فعالیت می کرد، به عنوان شهید شاخص هنرمندان استان فارس در سال 1400 معرفی شد.

همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی، آیین عطر افشانی گلزار شهدا و تجلیل از شهید حسین فهیمی، شاخص هنرمندان استان فارس در سال 1400 امروز، 22 فروردین ماه در شیراز برگزار شد.

سیدحمید رضا اسدزاده، همرزم و دوست صمیمی شهید فهیمی در حاشیه این مراسم گفت: شهید فهیمی طی سال های 61 تا 65 در جبهه حضور داشت که ابتدا در بخش تبلیغات کارهایی از قبیل خطاطی، سمعی و بصری و خبری انجام می داد و بعد از آن در کسوت معاون توپخانه لشکر 19 فجر فعالیت کرد.

وی با یادآوری اینکه شهید فهیمی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهیدان فهیمی مسجد علی بن ابیطالب(ع) واقع در فلکه فرودگاه شیراز هم بود، گفت: در عملیات کربلای 5 در حالی که شهید فهیمی مشغول وضو گرفتن بود، گلوله توپی در کنارش به زمین خورد و موجب شد تا نیمی از بدنش را از دست دهد.

اسدزاده با بیان اینکه شهید فهیمی دست و پای راست را نداشت و تنها با دست و پای چپ فعالیت می کرد و جانباز 70 درصد بود، گفت: با وجودی که آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی شهید شاخص هنرمندان فارس

معرفی شهید شاخص هنرمندان فارس