مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 08:152021-04-11سياسي

قادری: حمایت از تولید محدود به اعطای وام و تسهیلات نیست


نماینده مردم شیراز در مجلس اظهار داشت: حمایت از تولید محدود به اعطای وام و تسهیلات نیست و حمایت های قانونی و معنوی نیز در راستای مانع زدایی لازم است.

- به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، جعفر قادری در نشست علنی امروز (یکشنبه 22 فروردین ماه) مجلس طی نطق میان دستور خود گفت: در سال 1400 که به نام تولید، پشتیبانی و مانع زدایی نامگذاری شده، انتظار بر این است که برای حل مشکل تولید و ارتقاء شاخص های سهولت کسب و کار توسط قوای سه گانه اقدام عملی انجام شود.

در شرایط رقابتی قوای سه گانه باید توجه داشته باشد که تسهیلات به وام و اعتبار نیست، مانع زدایی و رفع محرومیت ها و حمایت های قانونی و معنوی از تولید از هر وام و کمکی مهم تر و اثرگذارتر است.

وی افزود: در شرایطی که کشور برای برگزاری انتخابات باشکوه ریاست جمهوری آماده می شود آمریکا و همراهانش سعی دارند به هر شکلی که شده بر روی انتخابات ریاست جمهوری تاثیر بگذارند.

آمریکاباید بداند که ما بدون توجه به مطالبه کشورهای خارجی با رعایت مصالح و منافع کشور تصمیم می گیریم، آمریکا اگر صداقت داشت قبل از امضای توافقنامه 25 ساله ایران و درمان را نادیده بگیرد و با این اهمال و کوتاهی کشور را درگیر خسارت های جدید موج چهارم کرونا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قادری: حمایت از تولید محدود به اعطای وام و تسهیلات نیست

قادری: حمایت از تولید محدود به اعطای وام و تسهیلات نیست