مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 08:152021-04-11سياسي

برگزاری طرح اردوی جهادگران قرآنی در ملایر


مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر از برگزاری طرح اردوی جهادگران قرآنی در ماه مبارک رمضان خبر داد.

- حجت الاسلام روح الله نجفی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملایر ضمن تبریک فرا رسیدن ماه رمضان و بهار قرآن اظهار کرد: اداره تبلیغات اسلامی در ماه مبارک رمضان برنامه هایی مختلفی را در دستور کار دارد که این برنامه ها خواهیم داشت.

وی با اشاره به برنامه های اداره تبلیغات اسلامی ملایر در ماه مبارک رمضان در فضای مجازی گفت: این برنامه ها شامل برگزاری برنامه قرآنی، تفسیر، مفاهیم آموزش های قرآنی، مسابقه نقاشی، عکاسی و خطاطی ویژه کودکان در فضای مجازی با محتوای قرآن و معارف دینی خواهد بود.

نجفی از برگزاری طرح اردوی جهادگران قرآنی در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت:  این طرح با هدف شناسایی روستاهایی که به استاد و مربی قرآن نیاز دارند برگزار خواهد شد، در این طرح  مربیان قرآن به صورت جهادی با حضور در روستاها نسبت به آموزش ها و برنامه های قرآنی اقدام می کنند.

وی با اشاره به اعزام کاروان قرآنی به مساجد شهر و روستا با هدف ترویج فرهنگ قرآن و آموزش برنامه های قرآنی و آموزشی شامل روخوانی، تجوید، مسابقات قرآنی ویژه کودکان تصریح کرد: این طرح با همکاری مربیان برجسته قرآن در طول ماه رمضان در مساجد و حسینیه های محلات مختلف شهرستان انجام خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری طرح اردوی جهادگران قرآنی در ملایر

برگزاری طرح اردوی جهادگران قرآنی در ملایر