مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 08:052021-04-11سياسي

شرکت های پارک پردیس و شرکت های عراقی در تولید محصولات فناورانه همکاری می کنند


به منظور تولید مشترک محصولات فناورانه بین یکی از جدیدترین کارگزاران صادراتی تبادل فناوری فعال در حوزه کشور عراق با مرکز توسعه تجارت فناوری تفاهم نامه ای امضا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میلاد صدرخانلو، رییس مرکز توسعه تجارت فناوری پارک فناوری پردیس با اعلام این خبر، گفت: این تفاهم نامه پیرو سیاست های پارک فناوری پردیس مبنی بر توسعه بازارهای بین المللی شرکت های عضو پارک، به ویژه در منطقه و همچنین در همکاری با کشورهای دوست جمهوری اسلامی ایران منعقد شد.

وی توضیح داد: در اولین جلسه بین نمایندگان مرکز توسعه تجارت فناوری و بروکر مذکور برنامه دقیق عملیاتی در دو نسخه کوتاه مدت و بلند مدت تنظیم شد تا در سال جاری ما شاهد همکاری بسیار نزدیک و مشارکت عملیاتی بین شرکت های عضو پارک و شرکت های توانمند عراقی در تولید محصولات باشیم.

رییس مرکز توسعه تجارت فناوری، اظهار کرد: در سال 1400 بنا داریم با توجه به اشتراکات گسترده بین دو ملت ایران و عراق و همچنین خواستی که در سیاست های دولتی و سیاست های فناورانه کشور وجود دارد، زمینه های همکاری را بین شرکت های دو کشور فراهم کنیم.

وی افزود: سیاست صادراتی پارک فناوری پردیس در کشور عراق بر تولید مشترک است و ما به دنبال این هستیم که با مشارکت شرکت های عراقی بتوانیم به تولید و مشارکت در فناوری برسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های پارک پردیس و شرکت های عراقی در تولید محصولات فناورانه همکاری می کنند

شرکت های پارک پردیس و شرکت های عراقی در تولید محصولات فناورانه همکاری می کنند