مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 08:002021-04-11اقتصادي

4328 برگ گواهی بهداشت قرنطینه گیاهی در آذربایجان غربی صادر شد


مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از صدور 4328 برگ گواهی بهداشت قرنطینه گیاهی طی سال گذشته در استان خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از صدور 4328 برگ گواهی بهداشت قرنطینه گیاهی طی سال گذشته در استان خبر داد.

جعفر وحدت در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه طی سال گذشته 656 تن از محصولات کشاورزی وارداتی بدلیل آلودگی و یا نقص مدارک به کشور مبدا عودت داده شده است، افزود: امسال در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، تلاش ها در راستای جهش مطلوب در امر تولید و صادرات محصولات کشاورزی متمرکز می شود.

وی با اشاره به اعمال مقررات قرنطینه نباتی در 486 هزار و 236 تن انواع محصولات صادراتی، وارداتی و ترانزیتی در استان طی سال گذشته، اظهار کرد: با توجه به اهمیت قرنطینه نباتی در امر صادرات، واردات و ترانزیت محصولات کشاورزی و حساسیت این امر ، ماموران قرنطینه نباتی در اقصی نقاط استان بدون هیچگونه تعطیلی و علی رغم مشکلات کرونا فعالیت داشتند.

وحدت ادامه داد: استان با داشتن گمرکات متعدد اعم از بازرگان ماکو، صنم بلاغی پلدشت، رازی خوی، سرو ارومیه، تمرچین پیرانشهر و کیله سردشت نقش مهم و کلیدی درامر صادرات، واردات و ترانزیت محصولات کشاورزی دارند و در تمامی گمرکات مراکز قرنطینه نباتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4328 برگ گواهی بهداشت قرنطینه گیاهی در آذربایجان غربی صادر شد

4328 برگ گواهی بهداشت قرنطینه گیاهی در آذربایجان غربی صادر شد