مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 07:552021-04-11ورزشي

مجتمع ورزش های ساحلی در کرمانشاه ساخته می شود


رییس گروه فنی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: بزودی عملیات احداث مجتمع ورزش های ساحلی در کرمانشاه آغاز می شود.

- ایسنا/کرمانشاه رییس گروه فنی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: بزودی عملیات احداث مجتمع ورزش های ساحلی در کرمانشاه آغاز می شود.

فرشاد رشیدی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به مشکلات ناشی از نداشتن زمین استاندارد برای رشته های ساحلی در کرمانشاه، اظهارکرد: باتوجه به توسعه روزافزون رشته های ساحلی در دنیا، بنا داریم زیرساخت های لازم را برای پیشرفت این رشته ها در استان ایجاد کنیم.

وی تصریح کرد: براین اساس، اخیرا پس از مکان یابی، زمینی را در مجموعه ورزشی 15 خرداد کرمانشاه مشخص کرده ایم تا در آن مجتمع ورزش های ساحلی را احداث کنیم.

رییس گروه فنی اداره کل ورزش و جوانان کرمانشاه با تاکید براینکه اعتبار مورد نیاز برای احداث این مجتمع ورزشی اختصاص یافته، اعلام کرد: انتظار می رود ظرف 10 روز آینده با مشخص شدن پیمانکار پروژه، عملیات اجرایی آن آغاز شود و تا پیش از پایان سال مالی(تیرماه) آن را به پایان برسانیم.

وی تاکید کرد: با افتتاح این زمین رشته هایی همچون والیبال ساحلی، بسکتبال ساحلی، کشتی ساحلی، کبدی ساحلی، هندبال ساحلی و بویژه فوتبال ساحلی می توانند در آن فعالیت داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجتمع ورزش های ساحلی در کرمانشاه ساخته می شود

مجتمع ورزش های ساحلی در کرمانشاه ساخته می شود