مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 07:502021-04-11اقتصادي

افت شدید فشار آب در برخی محلات هرسین در تابستان اتفاق خواهد افتاد


فرماندار شهرستان هرسین با اشاره به لزوم رسیدگی به مشکلات آبی این شهرستان گفت: افت شدید فشار آب در برخی محلات شهر هرسین در تابستان اتفاق خواهد افتاد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ظهر امروز جلسه ای با حضور فرماندار شهرستان هرسین و معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با موضوع بررسی مشکلات حوزه آب و فاضلاب این شهرستان به ویژه مجتمع آبرسانی پاسار برگزار شد.

عبادالله کنجوریان در این جلسه به تشریح مشکلات حوزه آب و فاضلاب شهری و مجتمع های آبرسانی روستایی شهرستان هرسین پرداخت و اظهار کرد: مجتمع آبرسانی پاسار با پیش بینی زیر پوشش قرار دادن 38 روستای بخش مرکزی احداث شده ولی تکمیل آن به دلیل مشکلات اجتماعی برخی از روستاهای هدف این پروژه، سرقت تجهیزات و کمبود اعتبارات با وقفه مواجه شده است.

وی با بیان اینکه مجتمع پاسار در حال حاضر به 16 روستای بخش مرکزی شهرستان هرسین آبرسانی می کند، افزود: مجتمع آبرسانی الیاسوند دارای مشکلات متعددی است که در صورت الحاق به مجتمع پاسار مشکلات آن رفع خواهد شد.

فرماندار شهرستان هرسین گفت: بر اساس بررسی های به عمل آمده، تعدادی از محلات و مناطق مختلف شهر هرسین با توجه به فرارسیدن فصل گرما قطعاً با افت شدید فشار آب مواجه خواهند شد، پیش از فرارسیدن فصل تابستان باید این مشکل به صورت جدی رفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افت شدید فشار آب در برخی محلات هرسین در تابستان اتفاق خواهد افتاد

افت شدید فشار آب در برخی محلات هرسین در تابستان اتفاق خواهد افتاد