مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 07:302021-04-11پزشكي

کشف 5800 قلم داروی غیرمجاز از یک عطاری در جوانروز


رییس اداره نظارت بر فرآورده های طبیعی، سنتی، مکمل و بازرسی ویژه معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، از کشف و توقیف 5 هزار و 800 قلم داروی غیرمجاز از یک عطاری در شهرستان جوانرود خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، کیومرث رحیمی اظهار داشت: ، طی بازدید از یک عطاری 5 هزار و 800 قلم انواع داروهای قاچاق، تقلبی، خارج از شبکه رسمی توزیع و دست ساز از یک مغازه عطاری در شهرستان جوانرود کشف و توقیف کردند.

وی ادامه داد: صاحب مغازه برخی از داروها را در خودرویی که مقابل مغازه پارک شده بود نگهداری کرده و در هنگام فروش از محل نگهداری خارج می کرد که خودرو با دستور مقام قضایی بازرسی و مقدار قابل توجهی دارو در آن مشاهده شده و داروها توقیف شد.

رییس اداره نظارت بر فرآورده های طبیعی، سنتی، مکمل و بازرسی ویژه معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: پرونده این کشف جهت طی کردن مراحل قانونی به مراجع ذی صلاح ارجاع شد.

وی تصریح کرد: عطاری ها فقط مجاز به عرضه انواع گیاهان و عرقیات هستند و عرضه هرگونه دارو، انواع داروهای دست ساز و خارج از شبکه رسمی توزیع، داروهای مخدر و روانگردان و نیز اقدامات پزشکی در عطاری ممنوع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 5800 قلم داروی غیرمجاز از یک عطاری در جوانروز

کشف 5800 قلم داروی غیرمجاز از یک عطاری در جوانروز