مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 07:252021-04-11پزشكي

ظرفیت تخت های ICU همدان تکمیل شد


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان از تکمیل ظرفیت تخت های ICU در بیمارستان های همدان خبر داد و گفت: تخت های عادی بخش های بیماران کووید نیز در حال پر شدن است.

- ایسنا/همدان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان از تکمیل ظرفیت تخت های ICU در بیمارستان های همدان خبر داد و گفت: تخت های عادی بخش های بیماران کووید نیز در حال پر شدن است.

دکتر ابراهیم جلیلی در گفت وگو با ایسنا، تصریح کرد: در حال پیگیری هستیم تا بتوانیم فضای جدیدی در بیمارستان های استان ایجاد کنیم چراکه احتمالاً در روزهای آینده با کمبود تخت مواجه خواهیم شد.

وی خاطرنشان کرد: فعلاً مشکلی از نظر تجهیزات بیمارستانی مانند ونتیلاتور نداریم اما اگر روند مراجعات به همین صورت باشد به مشکل برمی خوریم بنابراین در حال پیگیری هستیم تا تجهیزاتی از وزارت بهداشت دریافت کنیم.

جلیلی با بیان اینکه در حال حاضر روند مراجعات به بیمارستان ها به صورت افزایشی است، مطرح کرد: در حال حاضر 1125 بیمار کووید در بیمارستان های استان بستری هستند، روزانه 140 بیمار جدید بستری می شود و تعداد مراجعان سرپایی نیز نسبت به اوایل فروردین ماه پنج برابر شده است.

وی ادامه داد: پس از تکمیل طرفیت بیمارستان های سینا فرشچیان و شهید بهشتی، بیماران را در بیمارستان آتیه تامین اجتماعی همدان بستری ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت تخت های ICU همدان تکمیل شد

ظرفیت تخت های ICU همدان تکمیل شد