مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 07:202021-04-11پزشكي

غربالگری مسافران مرز باشماق مریوان از 2300 نفر گذشت


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان گفت: طی 25 روز گذشته غربالگری مسافران نوروزی از مرز باشماق مریوان به 2300 نفر رسید.

- ایسنا/کردستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان گفت: طی 25 روز گذشته غربالگری مسافران نوروزی از مرز باشماق مریوان به 2300 نفر رسید.

پیام جلالی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به ورود کشور به پیک چهارم کرونا و بالارفتن تعداد مبتلایان به این بیماری، اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل ستاد کرونا، غربالگری همه مسافران ورودی از مرز باشماق مریوان بر عهده جمعیت هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان است.

وی تصریح کرد: تب سنجی، تست اولیه کرونا و توزیع ماسک و مایع ضد عفونی از اقداماتی است که توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر کردستان در منطقە صفر مرزی انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای طرح نوروزی امسال، تیم نجاتگران جمعیت هلال احمر در پایانه مرزی باشماق مستقر بوده و با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان، مسافران نوروزی را غربالگری می کنند.

جلالی تاکید کرد: بر اساس دستورالعمل های موجود طرح غربالگری مسافران تا انتهای اردیبهشت ماه در مرز مریوان دایر است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان اضافه کرد: با توجه به احتمال باز شدن مرز سیرانبند بانه، این جمعیت آمادگی کامل برای استقرار تیم غربالگری در این مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربالگری مسافران مرز باشماق مریوان از 2300 نفر گذشت

غربالگری مسافران مرز باشماق مریوان از 2300 نفر گذشت