مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 07:002021-04-11پزشكي

بیماران کرونا در فارس به کدام بیمارستان و داروخانه مراجعه کنند


با افزایش تعداد مبتلایان به کرونا و تداوم روند صعودی شمار بیماران نیازمند خدمات بستری و تقاضا برای داروهای ضد کرونا، مسئولان بهداشتی درمانی در فارس، - ایسنا/فارس با افزایش تعداد مبتلایان به کرونا و تداوم روند صعودی شمار بیماران نیازمند خدمات بستری و تقاضا برای داروهای ضد کرونا، مسئولان بهداشتی درمانی در فارس، در خصوص بیمارستان های ارائه دهنده خدمات و داروخانه هایی که داروهای مورد نیاز این بیماران را دارند، توضیح دادند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با تاکید بر این که تمام مراکز درمانی و بیمارستان های دولتی و خصوصی زیر مجموعه این دانشگاه موظف به پذیرش بیماران تنفسی هستند، گفت: هیچ بیمارستانی حق ندارد بیماران مشکوک به کرونا را نپذیرفته و یا به دیگر مراکز و بیمارستان ها ارجاع دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وبدا شیراز، دکتر اورنگ ایلامی در بازدید از بیمارستان مرکزی شیراز، گفت: دستورالعمل ساماندهی بیماران کرونایی و غیرکرونایی به تمامی مراکز درمانی زیرمجموعه دانشگاه ابلاغ شده و کارشناسان و مدیران ارشد معاونت درمان دانشگاه بر نحوه اجرای آن نظارت دارند.

او با قدردانی از تلاش و همراهی مجموعه بیمارستان مرکزی شیراز و مراکز درمانی و بیمارستان های دولتی و خصوصی استان در دوران پاندمی کووید 19


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماران کرونا در فارس به کدام بیمارستان و داروخانه مراجعه کنند

بیماران کرونا در فارس به کدام بیمارستان و داروخانه مراجعه کنند