مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 06:452021-04-11ورزشي

از کیش تا منامه؛ اردوی تیم ملی در گرمای خلیج فارس


تیم ملی در اردوی کیش، علاوه بر مسائل تکنیکی و تاکتیکی، برنامه هایی برای هماهنگی بازیکنان با آب و هوای این منطقه خواهد داشت.

- تیم ملی در اردوی کیش، علاوه بر مسائل تکنیکی و تاکتیکی، برنامه هایی برای هماهنگی بازیکنان با آب و هوای این منطقه خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم ملی فوتبال ایران کمتر از دو ماه دیگر در انتخابی جام جهانی 2022 قطر در قاره آسیا به میدان می رود و باید در هر چهار دیدار سرنوشت ساز خود به پیروزی دست یابد و از این مهلکه رهایی یابد.

با توجه به تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا، مسابقات گروه ایران به صورت متمرکز در بحرین برگزار می شود و تیم های حاضر در این مرحله، به ناچار باید گرمای هوا در این مقطع از سال در بحرین (13 تا 25 خرداد) را تحمل کنند.

در نتیجه، کادرفنی تیم ملی طی هفته های گذشته خواستار برگزاری اردویی در شرایط مشابه با آب و هوای این کشور شد تا بازیکنان قبل از شروع مسابقات، به آمادگی بدنی لازم برای هماهنگی با گرما و شرجی هوا در منطقه خلیج فارس برسند.

تیم ملی از کیش به بحرین می رود با توجه به محدودیت های مسافرت به کشورهای عربی منطقه از جمله قطر و امارات که از نظر زیرساخت و داشتن زمین تمرین مناسب در شرایط مناسبی هستند، فدراسیون فوتبال برگزاری اردو در کیش را در نظر گرفته است که از نظر زیرساخت، بهترین منطقه برای برگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کیش تا منامه؛ اردوی تیم ملی در گرمای خلیج فارس

از کیش تا منامه؛ اردوی تیم ملی در گرمای خلیج فارس