مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 06:002021-04-11اقتصادي

احداث باند دوم در یکی از محورهای خراسان جنوبی ردیف اعتباری گرفت


مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: با اختصاص ردیف اعتباری اصلی در پیوست یک قانون بودجه 1400 کشور به محور خوسف - عرب آباد - دیهوک - طبس بعد از 15 سال، - ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: با اختصاص ردیف اعتباری اصلی در پیوست یک قانون بودجه 1400 کشور به محور خوسف - عرب آباد - دیهوک - طبس بعد از 15 سال، عملیات اجرایی احداث باند دوم این محور در سال جاری از محل اعتبار مصوب آغاز می شود.

وحید داعی، امروز یکشنبه 22 فروردین به رسانه ها اظهار کرد: محور خوسف - عرب آباد - دیهوک - طبس ارتباط دهنده کریدورهای اصلی چابهار - زاهدان - بیرجند - مشهد و طبس - یزد و طبس - اصفهان با کریدور بندرعباس - کرمان - مشهد است و اهمیت ویژه ای دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: این محور، راه ارتباطی بیرجند و جنوب استان خراسان جنوبی با تهران بوده و از اهمیت بسزایی در ترافیک و حمل و نقل استان برخوردار است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی بیان کرد: این محور بعد از گذشت 15 سال و علیرغم پیگیری های قبلی، تاکنون دارای ردیف اعتباری اصلی در پیوست شماره یک قانون بودجه نبوده که با پیگیری های مجدانه انجام شده در سال 1399، مطالعات توجیه فنی و اقتصادی آن به همراه کاربرگ های مربوطه در وزارت راه و شهرسازی تصویب و در نامه ای با امضای وزیر راه و شهرسازی برای رییس سازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث باند دوم در یکی از محورهای خراسان جنوبی ردیف اعتباری گرفت

احداث باند دوم در یکی از محورهای خراسان جنوبی ردیف اعتباری گرفت